wedding tickers

trots...

... mitt förra inlägg är jag lycklig och nöjd med livet...

jag har hittat mannen i mitt liv, T han kommer alltid att finnas vid min sida...
Vi har ett hem, och börjat se oss om efter hus, eller kanske bygga...
Jag har ett jobb, dessutom fastanställd och det känns tryggt och bra...
För det mesta trivs jag på mitt jobb..
Jag tycker om att ha med siffror att göra...

Jag har min familj, som man inte skulle klara sej utan...
Jag är faster åt en väldigt gullig tjej... som snart fyller tre och så ska hon också bli storasyster inom kort...:)
Jag ska bli faster igen, t.o.m inom en månad om jag har tur...:)

Jag lever och mår bra...

Så egentligen är jag hur nöjd, lycklig och kär som helst....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0