wedding tickers

Svar på en fråga!

Jag fick en fråga som jag tänkte svara på:

Frågan var varifrån jag köpte klockan  som jag skrev om tidigare i veckan och vad den kostade och om den var billigare än här i staden.

Jag har köpt eller beställt klockan från Hobby Hall, för en tid sedan så bestämde jag mej för att jag vill ha en ny pulsklocka, men efter ett tag så tänkte jag att nej jag ska inte ha någon ny...
Men sen när vi beställde datorn som T hade spanat in så hittade jag denna klocka, och då började jag igen fundera på om jag ändå ska skicka efter en, för jag skulle egentligen behöva en.
För den som jag har så kan jag inte göra något med, för den går inte att koppla ihop med datorn och då får jag inte ställt in mina inställningar och sådant!
Så jag beställde efter den och jag borde få hem den i början på veckan och då ska jag skriva mer om den...:) och vad jag tycker!

Priset på den så är 199 €, och jag har faktiskt inte kollat om de har den här i jeppis, men när jag var på jakt efter en pulsklocka här tidigare i höst så såg jag inte denna på något ställe, och det är en ny variant så det kan hända att den inte finns här ännu, men jag kan ha fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0