wedding tickers

Stolt som bara den...:)

Jepp jag gjorde det jag sprang hit till svärföräldrarnas...:) och jag skulle ha orkat mycket längre, men då med mjukare underlag än asfalt..

En sak kunde jag konstatera under min länk, det var att jag ska ha nya hörlurar till Ipoden, jag har hört att det ska finnas trådlösa och såna ska jag ha, jag börjar bli irriterad när lurarna faller ur öronen, banden stryper mej och de krånglar hela tiden!
Så idag ska jag spana runt på internet om det finns sådana!

Snart ska vi äta, det ska bli super gott och jag är så hungrig så det är inte klokt :)

Turen hit tog 36 min och 5,3 km, känns härligt :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips!Om du gillar min blogg kanske vi kan prenumerera på varandras via bloggkoll?? =)

2008-11-01 @ 12:46:04
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0