wedding tickers

springa springa springa

Hejsan på er alla!

Då var det lördag och redan är man i full gång...:)
Steg redan upp klockan åtta, för T skulle iväg till hans föräldrar och hugga ved...

Jag har dock inte gjort så mycket ännu, tvättat kläder och sånt, men alldeles strax så ska jag sätta på mej springas kläderna och springa till T:s föräldrar...:) ska bli skönt...:)
Och efter det så har jag endast en träning kvar denna vecka, och det blir då imorgon!

Få se om jag orkar springa hela vägen till T:s föräldrar, beror nog på vilken fart jag sätter från början, men nog ska jag klara det, bara jag laddar bra musik i Ipoden så ska det gå riktigt fint...:)

Så vi hörs här senare, för nu måste jag iväg!

Ha d bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0