wedding tickers

Söndag!

Egentligen så hade jag det att vara söndag igår...
Kanske det var för att jag hade redan varit ledig i två dagar...

Men idag är det ju den riktiga söndagen, och jag tycker min förkylning är tillbaka till ruta 1 igen...:/

Nog om det, nog blir jag väl frisk förr eller senare.
Imorgon är det jobb som kallar och jag kan verkligen inte vara hemma fler dagar, för jag har två dagars jobb att ta igen och det kommer inte bli lätt...:/ Men jag ska göra så gott det går...

Före jag börjar tänka på det så ska jag njuta av söndagen, tyvärr kan man inte njuta helt när marken har blivit vit och det kommer snö för tillfället. Och så kan jag inte heller åka iväg på köpmannamässan som de har här i jeppis nu...:/ känner att jag inte är riktigt i skick för det, för som sagt var vi på svärmors kalas igår och se nu bara hur förkylningen är i full gång igen...

Så det blir att ta nya tag om två år när det ordnas igen....:)


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Så sant, så sant.

Men om jag får känslor, pendla sthlm-finland gör man liksom inte varje dag? :/ Jobbig sits. Jag vill samtidigt inte släppa henne, inte alls.

2008-11-16 @ 09:57:12
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0