wedding tickers

Sjutusan till träning

Som sagt idag var det dags för intervall löpning i kuperad terräng...
Hoho, kan jag bara säga så här i efterhand...

Det började med lätt joggning 10 minuter och sen så blev det att för varje uppförsbacke skulle man dra till sin maxpuls, och sen efter man hade kommit upp till toppen skulle man få ner sin maxpuls så mycket som möjligt före nästa backe... och man fick jogga lätt mellan backarna...
Det blev tungt efter 4,5 km.. då började det kännas att man hade gett järnet..:P
Och man märkte att min förkylning spökar lite ännu eftersom pulsen var som den var..

Jisses vad det är bra med pulsklock, man ser verkligen i vilken form man är...:) det är väldans positivt...
Ska nog snart göra en sammanfattning av min nya pulsklocka...:)

Nu har jag tränat sex dagar i sträck och jag tror att jag gott kan ta paus i morgon...:) vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0