wedding tickers

samlar krafter

Det är det jag håller på med som bäst....

Idag är förkylningsdag nummer fyra och jag börjar bli irriterad...
Idag skulle jag behöva vara pigg som en mört, men det är jag inte.. Fick iaf sova åtta timmar, men det var nog för att jag hade tryckt i mej medicin så jag skulle kunna sova...

Känner mej fortfarande jätte hängig och trött...:(

Det jag samlar krafter till är kalaset som vi ska på i eftermiddag...
T har redan åkt iväg, så det blir att vi far dit i varsin bil, men jag skulle inte orka hela dagen om jag åkte redan så jag ska dit senare idag...
Så jag hoppas att jag blir bättre i skick framåt tre fyra tiden...

Sen ikväll ska T:s kompis hit och då ska jag igen vara pigg och kry, så det blir inget soffliggande idag, och hur sjutton ska jag orka stå på benen hela dagen och vara pigg..

Ja-a den som lever få se det ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0