wedding tickers

så bra som jag trodde...

Det är min pulsklocka som jag hämtade ut idag, längtar tills jag får fara på ett träningspass...:)
och jag hoppas det blir i morgon... men vi ska se hur det är med förkylningen...tänkte köra i gymmet i vilket fall som helst...:)

Man kan har hur mycket som helst på klockan, jag ska göra en sammanställning efter att jag har tränat med den några gånger så jag ser hur den verkligen fungerar ....
Men nu är jag hur nöjd som helst!

Jag skulle vilja gå och sova men klockan är nog lite för lite för det, för den är bara halv nio... så jag ska försöka hålla ögonen  öppna en timme till åtm... men det blir jobbigt...:/

Ha d bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0