wedding tickers

Ny vecka!

Imorgon är det igen dags för en ny vecka och nya träningsutmaningar...
Det står en hård vecka på schemat och det är egentligen inga flera träningar än denna vecka, men pulsen ska vara ett steg högre, så på det sättet är det tyngre...

Så denna vecka så ska det bli ett pass bodycombat, ett pass vibra training, två pass i gymmet (ett pass ben och ett pass armar), sen så ska det hinnas med en länk ännu. Så det är nog en hel del, men vad ska det inte gå bra...
En sak så måste jag tänka på och det är att inte spara två pass till lördag och söndag så som jag gjorde nu, de måste vara över före lördag och söndag kommer...

Det får högst vara ett pass kvar när lördag och söndag kommer emot...:)

Så jag har planerat på följande sätt nu då, kan dock ändras med så här ser det ut:

måndag = bodycomat
tisdag = vibra training och arm passet i gymmet
fredag = ben passet i gymmet
lördag eller söndag = länk eller eventuellt in i veckan

Men nu ska jag krypa under täcket och läsa!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0