wedding tickers

Mycket

Jag har inte hunnit skriva nu på några dagar, har haft mycket program...:)

I tisdags så var jag i gymmet ett pass och på kvällen var jag helt slut och plötsligt så ringer T:s telefon och det är hans föräldrar och de frågade om de kan komma på kaffe, så det var nog bara att hoppa upp från soffan då...:)
Men det gick bra d oxå :)
Så det slutade med att hans föräldrar, mina föräldrar och G och M kom, så det blev lyckat...:)

Igår så var jag igen och körde ett pass i gymmet och efteråt var jag så slut så jag spenderade resten av kvällen på soffan med en bok, åt och såg bonde söker fru...

Jag har varit jätte trött dehär senaste dagarna, fastän jag har sovit åtta timmar per natt så är jag så jätte trött...
Undrar vad som kan vara fel?
Hoppas att det bara är hösten som bråkar...:P

Nu ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0