wedding tickers

mätt

Vi har just ätit tacos och nu är man hur mätt som helst, man skulle behöva sluta äta när det ännu smakar gott...
Men då tänker jag alltid, men jag är ju inte mätt ännu så ännu en måste jag äta...

Att man aldrig lär sig att sluta när det är som bäst...

Tydligen så glömmer man sådana saker ganska enkelt!

T har en kompis här nu och de sitter fastklistrade vid playstation!

Ikväll händer inget speciellt, ska försöka bli frisk tills morgondagens jobb, men jag blir nog illa tvungen att åka iväg fastän jag skulle vara sjuk...:/
Och jag har dessutom kaffe veckan så det är bara att åka iväg!
Men jag vet att jag har att göra så det ska gå hur bra som helst!

Nu ska vi se om det har kommit några blogginlägg att läsa..
Jag brukar tycka jag följer med för många för det brukar vara så mycket att ta igen på bloggkoll, men nu när jag har varit sjuk så har det blivit att man loggat in för jämnan och nu har man inga inlägg att vänta där...

Så alla skriv nu för brinn kära livet så jag har att läsa...:P

Kommentarer
Postat av: Laura

Jo, de senaste dagarna har jag både haft annat att göra och inte heller så mycket lust att blogga. Du vet, man har ju sina perioder.. :)



Det stämmer nog att mycket är ganska annorlunda här, såna här små kulturbundna grejer som man kanske inte tänker på i vanligt fall. Redan inom Norden så finns det ju vissa oskrivna kulturella regler som skiljer från varandra beroende på var man bor, med allt från hur man hälsar på varandra till hur man beter sig på bussen! Ibland kan det till och med kännas lite svårt att komma till Finland då jag är van vid hur allt går till och fungerar här.. :) Känner mig lite som en utlänning i Finland ibland. :)



Hoppas att ni har haft en trevlig helg! Ska ta och uppdatera mig med alla olästa blogginlägg snart, till motsats från dig så har jag över 180 stycken nu..! :P



Kram!

2008-11-16 @ 19:11:27
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Jag tror att hon bor o Åbo, eller Turku, men jag är inte säker :) Det visar sig nog. Hon kommer in på msn inom en snar framtid, så då får vi se :)

2008-11-16 @ 20:35:58
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0