wedding tickers

Måndagar, inte bra...:(

Jag tycker inte alls om måndagar...:( Den är den värsta dagen på veckan..

Jag får aldrig sova natten till måndagen...:( Så jag är alltid trött på måndagar...

Och idag har jag så sjuk mage så jag skulle vilja krypa tillbaka under täcket och sova...:)
Det blev lite för mycket mat igår på farsdagen och alldeles för mycket gott...
Så det är nog därför jag mår som jag mår idag...

Gårdagen började vid mina svärföräldrars med jättegod mat och efterrätt...:)
Och sen senare på eftermiddagen/kvällen så åkte vi iväg till mina föräldrars och där fick vi kaffe med dopp och tårta och smörgåsar..
Så man mådde som man mådde då också...:P

Igår så beställde vi hem ett par saker, mer om det senare..:)

Nu ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0