wedding tickers

Julfesten...

Igår hade vi som sagt julfest vid jobbet, och vi hade inte bjudit in några andra än bara personalen... det brukar bli bäst så...:)

Före alltihopa så tänkte vi att blir det tråkigt att bara ha allting vid byrån, men det visade sig att det blev den bästa julfesten jag har varit på sen jag började...:)

Måste också säga att jag inte har tagit ett enda foto, och när jag berättade det åt T så sa han att det är bara bra, för man får inte fota på julfester, och jag måste hålla med till en viss del, det skulle vara opassande att sätta hit bilder därifrån... så det är lika bra att bilderna förblir där de hör hemma, i någons kamera...

Till en början så hade vi ju mat, och vi hade beställt mat från en matservice, och jag måste nog säga att man brukar veta vad man äter, men igår så visste man inte alls vad man satte i munnen, det var ganska intressant måste jag säga...:)
Så jag åt oliver minsann igår, jag som inte brukar äta dessa, men igår lämnade jag ingenting på tallriken...:)
T.o.m salladsbladen smakade annorlunda än vanligt, men det slank ner med vinen...

Sen efter allt ätande och sådant så hade A och jag ordnat lekar åt personalen... Före själva julfesten tänkte vi nog om vi vågar ta dessa lekar, men det visade sig gå hem och det var inget att skämmas för...:P
Hihi!
Det blev nog en hel del skratt och tårar...:)

När klockan närmade sig halv tolv så bestämde vi oss yngre för att fortsätta kvällen på krogen... så vi drog iväg dit och beställde drinkar och kunde konstatera att det var väldigt lite folk ute, och att det var många som hade haft julfest där också för det var många som var 50 +... men inte oss emot vi fick ju ha dansgolvet för oss själva nästan...:)
Och A och jag dansade nog minsann det mesta av tiden...:)

Det var jätte skoj och hem kom man halv 3....
Så idag så känner man sig ganska mörbultad...:P

Kommentarer
Postat av: Laura

Låter som en trevlig kväll!

2008-11-29 @ 19:30:13
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0