wedding tickers

Jiipppiii

Idag borde jag om allt går bra få min pulsklocka, men det är lite osäkert ännu...
Måste bara spana in posten sidor lite nu som då och se om det har anlätt...:)

så då blir det nog att testa och trixa ikväll.. dock kommer jag inte att träna ikväll, men kanske imorgon...:)

Ska riktigt just åka hem från jobbet, men väntar som sagt på posten!

Nu är jag inte alls lika uppdaterad längre med bloggkoll, men när jag var sjuk så hade jag hela tiden läget under kontroll, nu när jag är tillbaka i jobbet så har jag hur många inlägg som helst att välja mellan...

Men nu ska jag kila iväg, vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Hej Åsa! Tack för din fina kommentar, den värmde :)



Haha, jag känner igen känslan med bloggkoll, brukar bli så för mig också ibland ;D



Kram /Alexandra

2008-11-18 @ 18:49:16
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0