wedding tickers

hoppade över...

Jag struntade i att se på filmen, såg typ 20 minuter och så stängde jag av...:)
Istället har jag kollat aa:s avsnitt så nu är jag up to date igen, och det känns hur skönt som helst...:)

Jag hoppas att nästa vecka inte blir som den här får det pajjar jag inte...:( denna vecka har varit tung och jag känner att jag har varit stressad största dela av veckan...
I tisdags när jag skulle börja sova så fick jag en panik attack av något slag...
Tror det var stressen som satte sina spår, men hjärtat började slå i överkant och jag började kallsvettas och fick helt panik när jag tänkte på vad som skulle göras, så sömnen ville aldrig komma och jag fick bara mer panik ju mer klockan tickade...
Usch usch!

Har aldrig haft liknande och hoppas att jag inte behöver uppleva det igen...

Men framför mej har jag tunga månader...:( vill inte tänka på januari, för då börjar den mest stressiga och intensiva perioden på jobbet... hoho och den varar till mitten på maj, eller kanske man kan säga till september...

Så det ska nog minsann bli skönt och avslappnande att ta en weekend i stockholm med min älskling....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0