wedding tickers

Helgen...

Då var det söndag kväll redan...:/
Helgen går alltid för fort, det är som om en dag skulle motsvara en halv dag annars...

Har inte haft någon lust att blogga nu i helgen...

I lördags så hände inte så mycket på dagen, jag begav mej i väg till gymmet när tog åkte till jobbet, sen på eftermiddagen hade vi eld i spisen och vi somnade framför brasan, vi var så trötta, men sen ringde T:s telefon och det var M som sade att de tänkte komma till vårt på kvällen...

Så igår hade vi goda vänner här, det var hur roligt som helst.. :)
Och snart ska vi åka iväg till stockholm också...:)

Idag så har vi inte gjort speciellt mycket, det är snö väder här nu för tillfället, stömmen har blinkat flera gånger redan....:/

Men i eftermiddags så var jag igen i gymmet...:)
Så nu har jag tagit igen mej för den veckan jag var sjuk, känns bra att vara upp mej igen...:)

Nu ska jag läsa lite bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0