wedding tickers

härlig vinterpromenad

Idag när jag kom hem från jobbet så gick jag iväg på en powerwalk och det kändes så skönt och det var så vitt av snö överallt...:) det var riktigt härligt!

Men nu efteråt fryser jag som bara den, så jag ska krypa ihop i soffan under filten och kolla in Idol... Idag har jag ingen aning om vem som åker, jag tänker inte uttala mej före jag har hört dem sjunga...
Men som vanligt så hoppas jag ju att Johan åker ut...fast jag tror inte att vi har sådan tur...:P

Nu har man också hela helgen framför sej...:) T ska dock jobba imorgon men jag är iaf ledig...:) kanske jag tar en sväng till gymmet, måste se hur jag känner mej imorgon....

Nej nu ska jag ställa mej för soffan och Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0