wedding tickers

hänger inte med...

Jag känner att jag inte hinner med, jag har på tok för mycket på G nu och det känns inte alls bra...:/
Dessa dagar har jag haft mycket att göra på jobbet och det har känts jobbigt och jag känner att jag är i en väldigt negativ period när det gäller jobbet...
Jag har inte riktigt kunnat vara mej själv med jobbet på samma sett som tidigare, och varför kan man undra, men svaret är att jag vet inte...
Men jag hoppas att det blir bra och att det reder upp sej... ifjol kände jag inte alls på samma sätt...

Men jag har känt mej nere hela hösten och varit allmänt led på allting runtomkring mej... det har inte alls varit roligt, så jag hoppas att jag skärper till mej...

Och så har är det mycket runtomkring nu också, känns som om man skulle behöva vara på tusen ställen samtidigt och ändå visa en sida utåt som visar att man är glad och pigg fastän man precis är tvärt om...

Ibland önskar man att man fick vara lite igen, typ sådär 3-5 år... hur roligt var inte det egentligen?
Allt var så enkelt och man visste inte vad som komma ska...

Allt var mycket enklare när man var liten, håller inte ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0