wedding tickers

Glädjedag

Igår var det iaf en glädje dag för min T...
Eller det är väl ur vilken synvinkel man ser det från...:P

Han fick nu sin efterlängtade dator...
Och det blev inte den som det var tänkt att vi skulle beställa för den var slut, så då fick vi helt enkelt ta en annan...
Så han är nöjd och glad...:)

Och när vi ändå höll på så klickade jag hem en pulsklocka åt mej...:)
För den jag har är inte värt något har jag tyckt, och den har jag fått gratis från en tidningsprenumeration.... hmm
Men nu har jag som sagt beställt en åt mej så den är på kommande...:)
Det är en FT 60, en fitness klocka...:)



Visst är den snygg? :)

Kommentarer
Postat av: anonym tjej

van ifrån köpt dö klocko? va kosta o? var a alltså billigari än i jeppis?

2008-11-15 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0