wedding tickers

fredag

Idag är det fredag och det känns bra, och det skulle vara ännu bättre om jag skulle vara ledig av helt fri vilja och inte vara hemma för att jag är sjuk...:/
Men jag känner mej piggare idag, kanske för att jag inte bara fyra timmar utan sju...

Vi ska hoppas att det värsta är över :)

Idag väntar jag på ett paket på posten, eller egentligen väntar jag på två paket och jag hoppas att de kommer idag...:)

och för att det är fredag idag så är det ju dags för Idol ikväll igen...:) ska bli så roligt! och idag ska de sjunga duetter också!

Nu ska jag kolla lite tv, hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

oj va svår fråga. ja tycker dömde "bäst" böri va kvar nu. sen ere så svårt ti veta hu di gör duetten :) duett me anna å kevin kan väl int bli fel..?:D men om ja får giss så robin b, ja tycker int han levererar så bra. vem tror tu på?

2008-11-14 @ 11:21:03
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0