wedding tickers

Förbannade höst/vinter

Ja-a ni läste rätt, jag är så förbannat trött på denna höst/vinter...
Jag vill inte vara med längre...:(

Och det har ju bara börjat ännu kan man ju också tänka, men jag vill inte tänka så, jag skulle vilja hoppa över flera månader nu, jag skulle vilja hoppa fram till 1 april... då är våren och sommaren nära och man har mycket att se fram emot...

Nu är jag bara less på allting, jag har aldrig tidigare om åren varit såhär, och jag vet inte vad jag har för fel, men jag har ingen lust till något, jag är ständigt trött och jag är stressad och less på allting och alla...
Det är inte alls bra, och inte roligt för den delen heller!

Och jag vet inte vad som skulle hjälpa...

Träningen hjälper inte heller en att piggna upp eller göra en gladare, inget just nu gör en piggare eller mera uppåt...

Vad sjutton ska man ta sej till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0