wedding tickers

Fitness

Tycker jag är aktiv som bara den idag...
Men imorgon är det jobb igen så jag ska väl passa på när man har tid...:)

Jag har läst ett par olika fitness tidningar genom åren och inte hittat någon bra...
Men nu för ett par månader sedan så hittade jag en ny i Prisma hyllan som såg fräsch ut och tilltalade mej på ett sätt..

Så jag kunde ju inte låta bli att slänga den i vagnen, och nu väntar jag med spänning på varje nytt nummer...:)

De har så sjuttons bra med tips, och de tipsar om många bra saker så man blir bara så att man vill träna, träna, träna...:)

I senaste numret som jag köpte idag kan du bland annat hitta detta....:

1. Kom i kalasform i jul, 10 övningar du lätt kan göra hemma...:)
2.147 sportiga julklapps tips, jisses vad det var många som man skulle vilja ha av dem :)
3. Hur hälsosamt är dina nötter egentligen?
4. En hel del tips på fruktsallader...:) nams säger jag bara...

Och en massa annat...:)

Så jag tycker att ni ska gå till affären och köpa en nummer och sen berätta vad ni tycker...:)
Jag tycker att ni ska ge tidningen en chans, för jag skulle inte vilja vara utan den mera...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0