wedding tickers

...

Just nu känns det som om jag skulle bli sängliggandes flera dagar framöver...:( det blir inte alls bättre...
Fick iaf sova några timmar här på soffan så det känns lite klarare i mitt huvud, så nu skulle jag behöva orka gå upp och äta något och dricka massor...
Men det finns ingen lust med mat, och jag vet att jag måste äta!

när man är frisk så önskar man ju att man ibland vore sjuk, så man skulle få vara ledig... men jag kan nog säga er att sluta vilja vara sjuk för det är inte alls värt det och man vill inte ligga hemma under täcket och inte kunna göra något!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

HAHA, jag håller så med din sista mening. Att man önskar att vara någonting man inte är heela tiden. HIhi :P



Sv: Rätt gissat! Bra där, var det för lätt?

2008-11-14 @ 00:54:03
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0