wedding tickers

Efter veckors uppehåll...

Så var jag på ett Bodycombat pass idag...:)
Det är nog nästan en och en halv månad sen jag senast har varit på ett sådant pass... men idag blev det av :)
Och jisses vad det var grymt, längtar tills nästa program kommer och det är om två veckor, dvs 8 december...:)

Nu har jag tränat fem dagar i streck och det känns hur bra som helst, jag har varierat min träning så kroppen har inte tagit stryk...
Imorgon blir det näst sista PT träffen och då är det intervallöpning utomhus...
hmm, undrar hur det blir att springa i ett skidspår som inte är plogat eller något... nåja det får visa sig imorgon...:)

Nu ska jag se hur mina kokta ägg mår...

Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske man skulle hänga på då nytt programm kommer då!

2008-11-24 @ 20:12:05
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0