wedding tickers

Dagen är slut

Då börjar söndagen lida mot sitt slut, men jag kan ännu inte gå och lägga mej, började på en ny bok här ikväll och den är så spännande så jag kan inte sluta ännu...:P
Hoppas det inte slutar med att jag ligger och läser tills jag har den utläst för då lär jag vara trött imorgon...:P

Ikväll har jag/vi inte gjort så mycket, varit via svärföräldrarnas en sväng och sen bara varit...

Jag har även skickat min matdagbok till min PT och det var ingen rolig syn, jag har verkligen börjat fuska och det känns inget vidare...:(
Tur att det var sista gången jag behövde fylla i den, för jag själv tycker det blir värre hela tiden...
Hoho, hatar att mat och allt gott ska vara så gott för det lägger sig där det inte borde lägga sig...:(

Varför är sötsaker och god mat så goda? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0