wedding tickers

Ångest över träningen

I och med att jag blev sjuk eller är sjuk ännu så har jag inte tränat sen i tisdags och då var jag ju i gymmet på ett armpass....
Jag har nu ångets över att träningen har blivit som den blivit dessa sista två veckorna...:(
Och hur sjutton ska jag ta igen det och börja nu efteråt....

Klart jag vill träna men det är svårt att börja igen när man har varit ogjort så länge...
Och jag känner sådan press nu också att prestera så mycket...

Dessutom har vi PT träff på tisdag och på programmet står löpning intervall, och jag har inte ett hum om hur jag ska klara det när jag är sjuk och jag skulle minsann vilja vara helt frisk före jag kör ett sådant pass, för ifall jag nu beger mej iväg på det passet så kan jag nog nästan slå vad om att jag ligger sjuk då igen efteråt....

Ja-a det är att vänta och se hur jag känner mej på måndagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0