wedding tickers

Ändrade planer

Det blev ingen bodycombat idag, hann inte på långa vägar och det borde jag ju ha förståt...:/
Men men, det är så nu, och det är 6 dagar kvar denna vecka ännu...:)

Jobbet tog tid idag, och det var på grund av att det är första vardagen i månaden... men imorgon är det redan bättre...:)
Och då har jag en hel del spring att göra på stan, så det passar bra att det är lugnare då också!

Har just kollat alla AA:s avsnitt så nu är jag up to date lite tidigare än förra veckan...:)
Hihi!

Nu ska jag se vad min andra halva gör!

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte utanför landets gränser, dock till en ö... :) Åland alltså.

2008-11-04 @ 18:58:08
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0