wedding tickers

5 år tillsammans....<3

Idag så har jag och T varit 5 år tillsammmans, för att vara exakt så är det ikväll...:)

Jag kommer ihåg det som om det vore igår... vi var vi min lägenhet och var på väg till Prisma... hmm det var tider det...:)
Från första dagen vid träffades och det var en vecka före detta datum, så har vi nästan varit varje dag tillsammans, det är inte många dagar som vi inte har varit tillsammans!
Så varje gång vi ska vara ifrån varandra nu några dagar så är det katastrof...Det känns så konstigt...

Idag så har vi det jätte bra och jag skulle inte för något i världen vilja byta ut min T, han är det bästa som har hänt mej. Klart att vi har våra stunder när vi bråkar så stickorna yr, men det brukar för det mesta gå om snabbt och det är hälsosamt att bråka ibland...:)

Så T jag hoppas och tror och vill att det ska vara du och jag hela livet ut, det finns ingen annan än du där ute för mej....<3

Älskar dej nu och för alltid <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det underbart att vara lycklig! :) Grattis lite så här i efterskott :)

2008-11-28 @ 10:47:53
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Laura

Naaw! GRATTIS SÅ MYCKET! Hoppas verkligen att det blir ni två och att ni får er happily ever after! ;)



kram!

2008-11-29 @ 02:33:54
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0