wedding tickers

Vilken natt

Denna natt har nog varit en av de sämsta man kan tänka sej, har inte sovit sådär dåligt på jag vet inte när...

Jag somnade först efter klockan 2 och var vaken hela tiden...:( Och sen så kunde jag inte sova efter att min sambos klocka ringde och han skulle till jobbet...:( så klockan 7 vaknade jag...:(
Nu har jag en jäädrans huvudvärk och jag som ska till tandläkaren....!

Annars så på agendan för denna dag står då tandläkarbesöket och kanske efter det så skulle jag kunna ta mej en tupplur...:)
Sen senare på eftermiddagen är det då dags för PT träff och på dagens agenda står det Powerwalk och joggning + muskelträning... hoppas bara inte man är sjuk i kroppen ända till lördagen denna gång...!!!

Vi höres under dagens lopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0