wedding tickers

varför ska det vara så?

Det var en tung första dag på jobbet efter semestern, hela skrivbordet var täckt med en massa papper, jag såg inte ens skymten av bordet som ska vara under...
Det tog ju halva dagen att kolla igenom pappren och mejlen, och sen när man började göra löner så stod det still i hjärnan och man började fundera att hur skulle man göra igen...

ska det vara så efter att man har haft semester i bara två veckor, hur är det för de som har två månader?

Och så kan det bero på att jag somnade 2-3 tiden i natt och steg upp halv 6....

Efter jobbet så var jag på bodycombat med A och M, det var första gången för M...:) men hon tyckte nog att det gick bra...
För mej tyckte jag att det gick mindre bra, kände mej hängig och helt slut i kroppen... men det blir nya tag på onsdagen...:)

Nu har också vår PT semester i fyra veckor så vi får själva göra program åt oss dessa veckor, men det är bara roligt, då får vi ju själva välja vad vi vill göra och pyssla ihop det själv...:)

Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo ja anmäla mig till måndagens pass... Ja hohho, sjuk är bara förnamnet! Gick helt bra i jobbet i natt, inga styva muskler eller nånting, så jag trodde jag skulle slippa saken. Men hohho då ja vakna idag! Tänkt int kom mej ur sängen heller, gick som en stel käpp. Har missbrukat lite mobilat nu, så liite bättre känns det.

2008-06-24 @ 14:08:43
URL: http://mallosvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0