wedding tickers

Träningspasset...

Dagens träningspass gick inget vidare...
Kände redan före att jag inte kommer att prestera fullt...
Men det ska väl vara så ibland?

Och till på köpet hade jag skoskav, har det allt som oftast nu...:( Tidigare när jag friidrottade hade jag ALDRIG skoskav, varför har jag det nu???
Blir led när man får små halta hela tiden, vill ju kuna träna normalt och gå normalt, men icke sa nicke...:(

Imorgon ska vi kanske på ett styrkepass, få se hur det går, där är det ju inte en massa spring och hopp så min skoskavning klarar kanske av det då, det blir värre med bodycombaten på onsdag..hmm.. få se nu!

Gillar ni läsare bodycombat eller har ni prövat på det något?

Kommentarer
Postat av: malin

då jag orkar ta mig tid att lära mig en ny blogg:P

2008-07-01 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0