wedding tickers

Rädda mej

Vilken kväll det har varit, har just kommit in och satt mej vid datorn, har varit på olika saker ända sen halv 4... hoho!

PT träningen gick väldigt bra, är jätte nöjd med mej själv, skulle ätandet gå sådär bra så skulle det vara bra...:) hihi! men man lever ju bara en gång!
Så nu hoppas jag att jag inte är så sjuk i kroppen som senast för då satt de i ännu på fredagen, men jag håller tummarna. Tänk hur musklerna ändras på en vecka, det är helt otroligt...:)

Sen när jag kommer hem så börjar ändå det värsta, vi har haft stormöte med bolaget och vilken diskussion sen till på köpet... hoho så barnsligt så barnsligt att hänga upp sej på sådana saker, så det blev en hel del små bråk före vi kom till en lösning, så nu har vi vänt och vridit på en sån löjlig och liten sak i flera veckor!

Nu är jag jätte trött skulle kunna gå och sova, och jag tror det blir att fara snart och sova, förra natten blev ju inte så lyckad och imorgon ska jag med grannen på ärenden för bolagets räkning från morgonen!

Så här tar vi ingen sovmorgon fastän man har semester!

Kommentarer
Postat av: Malin

No kan vi bra koma, int har vi na anat planera heller så :) Ska vi äta na paj å na sallad å na toko? Ja hede ti koma ti ert å heim löser no se förr eller senare :p Om int na annat måst väl ja kör..

2008-06-16 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0