wedding tickers

på begäran!

Nu vill läsarna tydligen ha en blogg uppdatering av mej och det ska ni få...:)

Igår hann jag inte skriva för det var fullt upp från morgon till kväll, först jobbet, sen frissan (nu är jag ännu kortare), sen hem en sväng och så begav vi oss till posten, sotka efter möbeln som hade kommit (en byrå till ingången eller vad man ska kalla det), sen till prisma.

När vi äntligen kom hem så åt vi en broiler och sen satte vi igång att flytta runt, bokhyllan skulle till arbetsrummet, bordet som har varit ingången/korridoren skulle bli vårt nya tv-bord och sen monterade vi ihop nya möbeln....
Klockan var halv 12 när vi var klar och nu ser hela huset ut som ett bomdnedslag, men det ska väl bli bättre under dagens lopp...:)

T är i jobb så jag är ensam hemma nu så jag ska passa på att städa så som jag vill....:) Brukar inte alltid gå när T och jag ska städa samtidigt, för han vill ha det på sitt sätt och jag på mitt...:P

Nu är det två veckor kvar tills vårt första genemsamma semester, ska bli skönt...:) jag har dock bara två veckor denna gång och T har tre, men det ska nog gå hur bra som helst!
Jag har ju ändå tre veckor kvar efter det att ha semester...:)

Vad ska ni göra denna underbara soliga dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0