wedding tickers

orkar inte...

Nu orkar jag faktiskt inte mer med denna sommar, alltså den är ju helt jädrans hopplös!!!
Det bara regnar, regnar, regnar och regnar och det är jätte jätte jätte jätte kallt!

När ska det bli sommar? Det är ju som om det skulle vara september/oktober nu....:(
Blä!

Nu gillar jag nog att jag har delat upp min semester på flera månader för då kan jag ha en liten chans att få bättre väder...:) Vi kan ju iaf hoppas :)

Men nog ska det bli skönt med helg...:) men det blir väl inte mycket till helg eftersom vi ska försöka göra stenplattorna, men jag börjar tröttna på att bo här med 2 av dessa lokaler, de är ju helt enkelt bara för mycket.... meeeeeeeeeeeen....
Skulle ju vara roligt om vi skulle få det färdig och inte vältra och ältra samma sak i två veckor!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0