wedding tickers

Nu kallar sängen!

Börjar känna mej jätte trött så jag tror bestämt att det är sängen som är det bästa botemedlet nu... =)

Skulle kunna sitta hur länge som helst här på blogg.se och trixa och fixa, hoppas att jag får mycket tid för det den här veckan som kommer!

Imorgon ska jag dock till tandläkaren och det ser jag inte alls framemot, men man måste ju gå dit ibland också, tyvärr! Hoppas att jag inte har några hål nu, för en massa borrande vill jag inte uppleva imorgon, blä!

God natt med er alla nu då!


Kommentarer
Postat av: Malin

Är det mycket bättre här på blogg.se? Jag har haft ett x antal konton här medans jag bloggade på bloggen.fi, men tyckte det var så invecklat mot det stället då... tyckte ju också blogspot var för invecklat i början...

2008-06-16 @ 06:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0