wedding tickers

Midsommar

Nu är då midsommaren på kommande...:)
Synd att de har lovat så dåligt väder..:( När ska det bli sommar egentligen? det bara regnar och regnar och regnar... man börjar bli så trött på det...:(

Idag har man varit och storhandlat och jag får skylla mej själv som sparade det så här sent, men man vill ju ha färskaste som man bara kan få...:) hela prismas parkering var full och så jäädrans till folk i alla gångar...:/
Och jag var själv, T han var ju på jobbet så jag fick packa i påsarna själv, men det gick bra för jag vet ju att man ska fara till kassan längst bort för där är det ju alltid lugnast... varför lär sig inte folk det?
Men det är ju till min fördel att de inte lär sig...:)

Kylskåpet är mer än full, så T och M ska nog minsann få mat och gott i morgon...:)

Sitter nu som bäst och dricker en red bull så jag ska orka hålla ögonen öppna en stund till...:) Vill inte och sova ännu för då vaknar jag tidigt...

Kan ni tänka er hur dumma jag har varit på min semester? Jo jag har stigit upp 8 av 10 gånger när T har stigit upp, nämligen klockan 7 har jag stigit upp frivilligt på min semester, hur dum får man bli???
Men så är det denna gång, nästa gång har ju T semester på samma gång så då blir det att sova länge....:)
Bara 3 veckor till det!

Nu ska jag slappa på soffan med en ny bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0