wedding tickers

jobbet kallar

Idag är det då sista dagen före jobbet börjar igen, det känns inte alls bra, skulle vilja fortsätta att vara hemma ännu, för en vecka sedan kändes det som om jag skulle kunna fara till jobbet igen, men nu efter en till vecka semester så känns det inte alls så längre...
Men vad ska inte det gå, det är ju bara tre veckor tills jag får nästa semester, måste trösta mej med det...

Idag har vi varit till mina föräldrar på mat och kaffe, nams vad mammas mat är gott...=)
Jag skulle ju hälsa på kattungarna, men då hade de dött...:( grannens han katt hade tagit dem...:( fy på honom! Hur kan de göra så...
Nu finns endast en katt kvar, men den såg jag inte skymten av för den gömde sig under terassen...
Stackars katt!

Ikväll så har vi inte gjort ett skvatt, har försökt få ordning på bolagets mappar och papper och imorgon ska vi IGEN ha möt.. hoho, vi ska alltid ha möt tycker jag och möten håller ju inte som på en timme utan vi sitter där i åtm 3 timmar... och alla har olika åsikter och alla vill olika och vi kan som inte alls komma överrens när vi ska bestämma något, och då är vi bara fyra lokaler...:(

Imorgon ska jag även på bodycombat efter jobbet och det ska bli super kul, för jag räknar med att det kommer bli en jobbig dag i jobbet imorgon så då passar det bra att få avreagera sig på bodycombat efter jobbet...:)
M ska också troligen hänga med så då blir det ännu roligare när man är flera...:)

Nu ska jag kolla vidare!

Ha d bra alla!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad är det alltså du jobbar med?

2008-06-24 @ 08:00:01
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0