wedding tickers

Inga hål

Jippppppppppiiiiiiiiiiiiii jag hade inga hål i tänderna detta år heller...:)
Oj vad det är skönt :)

Så nu får jag hoppas att trenden fortsätter och att jag inte har några hål på några år ännu!

Solen tittar äntligen fram, funderade nog igår när den ska hitta fram, men idag gör den det och jag vill att den ska vara framme hela dagen :)
Helst hela veckan, för det är ju sista veckan semester för denna gång nu, sen ska jag jobba tre veckor och ha igen semester 2 veckor...:)

Nämnde jag annars att jag lämnade in min Case uppgift igår? Om inte så har jag iaf gjort det och det känns så himla skönt...:) "Bara" läsandet kvar... "SUCK" och att jag måste skriva på finska kan jag bara inte acceptera....:(

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Oj hm... det var en bra fråga. Jag har många släktingar som bor i Finland men jag brukar inte hälsa på dom där, så exakt VAR i landet dom bor har jag inte så bra koll på. Det är nog lite utspritt tror jag! ; )



Härligt!

2008-06-16 @ 15:36:38
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja tog bort mina konton då jag börja blogga på blogspot. Ledig, njaa.. har nog jobbat heela natten så dagen har gått åt till sovande :) Men nu är jag ledig tisdag och onsdag, skööööönt!!!! :D

2008-06-16 @ 15:49:15
Postat av: Malin

HAHA ursäkta mig för att jag döpte mig till Åsa :D Mitt huvud hänger inte riktigt med ännu... Gick bara av farten då jag skulle kommentera ÅT dig... Voi hohho

2008-06-16 @ 15:50:52
Postat av: Malin

He e Datic som räknar..

2008-06-16 @ 20:27:24
Postat av: Malin

Ja tror de e snarast chefen vår som ha fått hör lite ett som annat, för de e hon som ska för dit våra arbetslistor men hon hadd tydligen "int hunni" i fredast... Men vart pengarna har lämnat sen dess då så är en annan gåta.. Ja midsommarn.. Ja jobbar ju ti 21 ja, men om ni int tycker de e fö sent så kan vi väl no säkert koma..

2008-06-16 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0