wedding tickers

fullspikade dagar...

Jag tycker att jag har pressat schema varje dag nu när jag har semester...
Jag skulle vilja bara vara hemma en hel dag så att jag skulle kunna börja städa här hemma... hoho, det har varit spring hela tiden...:(

Men imorgon på dagen ska jag faktiskt försöka att vara hemma och inte måsta åka någonställe... Då ska jag storstäda...

Idag har jag varit till jobbet en sväng, de ska beställa vinddräkter åt oss så då måste vi dit och prova dräkterna så att vi får rätt nummer och hoho att veta vilken färg man skulle ta... hoppas ännu på att de bestämmer sig för att ta den blåa...:)

Ikväll ska jag på Bodycombat med A och det ska bli så himlans kul, för förra veckan när vi var vid Fitness så fick vi inte alls något ut av det... arma ställe!
Men ikväll ska vi till Sportis och där får man nog minsann ge järnet! HÄRLIGT!

Nu skulle jag behöva äta något före träningspasset, och så tror jag att jag ska läsa boken min som jag håller på med...:)
Tror även att jag ska besöka biblioteket före träningspasset så att jag har en hög här hemma klar åt mej...:)
Ibland är det inte bra att vara en läslus men ack så skönt ibland!

Njut av dagen!

Kommentarer
Postat av: Laura

haha, det där tror jag faktiskt är typiskt finnar och andra västlänningar.. Alltså att nästan stressa ihjäl sig under semestern och göra en massa planer och ett fullspäckat schema med saker som man bara MÅSTE göra, istället för att bara slappna av och ta en dag i taget. :)

2008-06-19 @ 23:12:32
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0