wedding tickers

Fort som vanligt!

Varje helg går så sjutusan till fort.. alltså man längtar till fredag eftermiddag när jobbet ska sluta och helgen kommer... men helt plötsligt så är det söndag kväll och man börjar smått inse att det är jobbet som kallar i morgon... hoho, vilket fenomen, in i veckorna går dagarna långsamt, men på helgen så springer tiden i från en... konstigt eller hur?

Helgen har varit riktigt bra...:)
Igår var S och M hit och vi grillade, drack lite vin, spelade mölkky... var roligt, sen var vi efter glass till mc'donalds...:)
Idag har vi inte gjort mycket, jag har varit ute på en promenad före regnet drog över... och så har vi varit till villan och ätit sik... det var godare än vad jag hade trott, så det blir nog flera gånger...:)

Som sagt så kallar jobbet imorgon... blä! men det ska göras, har kommit fram till att jag inte tycker om att jobba på sommaren, på vintern går det hur bra som helst... kanske jag skulle bli lärare? njaaa....

Imorgon är det också ett bodycombat pass som gäller..:) finemang, det är ju evigheter sen onsdagens pass!

Min sambo kollar på fotbollsfinalen, men jag är inte ett dugg intresserad, det är knappt så jag vet vem som spelar, och jag bryr mig inte ett dugg om vem som vinner..:P må bäste lag vinna säger jag bara!

Nu ska jag läsa andras bloggar och sen ska jag läsa klart min bok...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0