wedding tickers

en kort en...

Igår hann jag inte skriva.. när jag kom hem från jobbet så for T och jag ut och började gräva på gångarna, för vi ska ju sätta stenplattor här vid radhuset, så vi var ute i 3 timmar och grävde och grävde.. hoho, jag blev så sjuk i nacken och ryggen så idag har jag haft huvudvärk hela dagen!

Nu efter jobbet har jag stressat som en dår, kom just hem från Prisma och nu har jag ätit två smörgåsar och snart ska jag till Sportis på bodycombat...:)
Ska bli kul för idag har vi en jätte bra ledare!
Här ska det minsann svettas!

Annars vet jag inte så mycket nytt, imorgon ska vi kanske till vasa en sväng eller T ska men jag är osäker ännu om jag far med.... måste se ifall jag hinner eller ej!

Igår kväll blev jag så trött så jag sov redan vid 10:e tiden på kvällen...:)
Skönt var det att vara utvilad idag på morgonen!

Nu ska jag börja ställa mej till sportis för en svettig och härlig bodycombatpass!

Upp och hoppa alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0