wedding tickers

borde sova

Egentligen borde man krypa ner i sängen och sova... Men är inte speciellt trött så jag hoppar över det ännu en stund...
Har suttit ett bra tag och jobbat i excel försöker göra upp en budget, men det är svårare än vad man kan tro, man skulle ju först behöva veta vad man ska ha in i budgeten och hur man vill bygga upp den...
Hoho, jag sätter den till sidan ett tag nu!

Imorgon eller eftersom klockan är sådär mycket kan man ju säga att idag så ska vi till mina föräldrar på mat, hoppas att mamma har gjort sina vansinnigt goda köttbullar...:) är snåla på dem nu...:)
Och så har det fått kattungar där för ca 1 månad sedan. Mamma katt kom hem med ungarna denna vecka, så jag har inte sett dem tidigare. Och kattungar är ju bara för gulliga... Jag skulle så vilja ha en kattunge, men T hatar katter och så är han dessutom allergisk, så då går det ju inte att ta en gullig lite kattunge, så jag måste nog minsann gulla med dem imorgon när jag får chansen...:)

Och snart så är det jobbet som kallar igen, skulle inte alls känna för att gå och jobba igen efter 2 veckors semester...:( Men jag kan ju trösta mej med det att det är bara 3 veckor tills jag igen får 2 veckors semester...:)
Och då har min T också semester så då blir allting mycket roligare....
Dessutom har de ju Jakobsdagar här då vi är lediga nästa gång...:) Och iår är vi båda lediga då så det blir nog säkert terassen flera kvällar då...:) tur att man bor nära stan så man kan cykla...:)

Nu ska jag läsa mina dagliga bloggar som jag besöker!

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0