wedding tickers

Bodycombat

Kan det finnas något bättre pass än Bodycombat?
Jag tror nog att svaret är bestämt NEJ!

Man kan inte beskriva känslan man känner när man befinner sig på ett bodycombat pass, man är så upp i varv, och man blir på så gott humör, man får avreagera sig, man blir svettig och tröjorna eller topparna kan man vrida ur efter passet och det är så härlig stämning och musik så man skulle vilja fortsätta i evigheter fastän man är helt slut och man vet inte hur man ska orka slå sig igenom en till sång...:)

Visst låter det inte underbart?

Ni som inte har prövat borde verkligen göra det...:)

Och vad stor skillnad det är på ledarna, alltså när vi var vid Fitness var det en massa lekas, man tog det inte på allvar, man skrattade typ halva timmen och man visade inget. Men vid Sportis är de mänskliga och inte en ända människa gick ur salen osvettiga... och där visade de en vad vi ska göra och ledaren är med till 100% och pushar på en...
Så Sportis ska det vara när man ska på bodycombat...:)

Nu ska jag slappa i soffan med min bok :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske man ändå sku behöv prova på det där någon gång... men jag är bara lite skeptisk, har aldrig riktigt varit intresserad av karate och sådant :P

2008-06-18 @ 21:54:22
URL: http://mallosvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0