wedding tickers

Vilken dag!

Jisses vilken dag det har varit. hoho, den började mindre bra men nu är det hur bra som helst...

Grannarna började jåma på vår gång som vi hade färdigt lagat.. voi hoho, de tog hit en expert... och han sa sitt och sen jåmade de ännu mera och sen for de iväg...

Vi eller rättare sagt jag blev ganska stressade på dem, de ska själva börja laga så ser de hur svårt det är...

Sen kom räddarna i nöden, min mamma och pappa och de visste hur vi skulle fixa det så nu är det RIKTIGT TOPPEN!!!! Vår gång är så jämn så jämn...:) jisses vad de ändrade... Jag är väldigt glad över att vi bestämde oss för att ta upp dem igen...:) Super!!!

Så idag har vi varit ute hela dagen igen...:)
Imorgon fortsätter vi!
Ska bli kul när det är färdigt här från var sida så vi får se på när de andra två börjar jobba med sina, gissar att det tar ett par veckor före de kommer igång...:) Jag har misann fått motion dessa dagar, idag har jag satt ut alla plattor...:)

Så lite stolt är jag nog...

Nu tror jag att jag ska börja söka mej till sängen, tidig väckning i morgon... klockan kvart över sex och det ska heta att man har semester???!!!

Kommentarer
Postat av: Laura

tack! :) kan du inte ta och lägga in ett kort på gången här i bloggen då den är klar? :)

2008-07-13 @ 22:07:29
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0