wedding tickers

väldigt irriterande

Dagens arbetsdag har varit väldigt irriterande... jag såg ingen slut på den när klockan var 4 så jag åkte hem och lämnade allting där, jag hade fått nog...
Resultatet av det blir att jag MÅSTE åka dit tidigt imorgon bitti, vilket jag kommer ha svårt med, för det lustar exakt noll!!!
Jag har 6 eller 7 olika företags löner jag måste räkna i morgon plus en massa annat... vet som inte hur jag ska lyckas...
Hela denna dag har varit helt konstig...

I jobbet ringde en massa konstiga människor och frågade en massa konstiga saker om allt och ingenting, väldigt irriterande när man har det stressigt från tidigare..!

Sen när man kommer hem så börjar denna grannfejden igen... hoho, man skulle egentligen behöva bygga hus så man skulle slippa allt detta...hoho! så nu fick vi en massa papper att fylla i till kommunen som ska vara färdiga imorgon....
Jag fick så nerve eftersom jag var stressad och mådde dåligt och allting, men min sambo och älskling hjälpte mej med papren...:)

Jag försökte också vila här tidigare men det gick inte för allt om alla företag tvinnade runt i mitt huvud...:( inte alls bra när man tar jobbet med sej hem...:(

Avbokade också mitt pass till gymmet idag, för jag kände att det går inte...

Idag är allt bara botten!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0