wedding tickers

Vakna till en vibrator...

Det är vad vi fick göra idag... 8:15 började grannen vibrera gången, jag menar kvart över åtta....!!!! hoho!
Det var nog bara att stiga upp hämta tidningen, äta frukost och sen ut och jobba...
In har vi kommit ikväll klockan 10, så vi har varit ute och jobbat i 13 timmar...!!!
Och vi har bara haft några korta pauser och en timme till mat.. hoho, säger jag bara....

Men nu börjar det ju se ut för något... vi har börjat sätta ner plattor här på vår gång...:)

Ack så trött man är!!!
Man ha skyflat och fört stenar hit och dit och man har skuttat och kuffat stenar och grus hit och dit... nu sitter jag här och är så trött så jag vet inte vad jag ska göra...!

Imorgon kör vi säkert också, men jag tror nog inte att vi börjar kvart över åtta.... det beror ju på när grannen kommer och väcker liv i oss det...

Nu ska jag läsa alla bloggar som jag har missat under dagen...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0