wedding tickers

Ute

Kvällen blev så att jag har varit ute hela tiden...:) skönt har det varit och det är ännu över 20 grader här hos oss! finemang..

Min sambo är ute och hjälper till att göra vårt förråd som vi ska ha här vid radhuset, så han har spikat och sågat hela kvällen och snyggt blir det..:) väntar bara på att det ska bli färdigt så man får se hur fint det blev!

Ser nog ut som om jag är ledig imorgon och hur kul är inte det då? :) Skönt med lite längre helg och sen är det bara 5 dagar jobb och så är det semester 2 veckor :) LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!

Nu tänkte jag läsa några bloggar och sen ska jag se om jag läser eller skriver här... den som tittar in får se!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



hoppas allt är bra

jag har fler tävlingar på bloggen

men där är en som behöver flert tävlande

hade varit kul om du ville delta i den



http://enlitentax.blogg.se/2008/june/ingelita-tavling.html



:)mvh emma

2008-07-03 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0