wedding tickers

Stack iväg

Idag stack vi iväg från hemmet vårt...:)
Kan man säga så?

Nåja i vilket fall som helst så fick vi nog... Vår "kära" granne kom och ringde på vår dörr igen för 100 dagen i rad före klockan 10.... arma gubbe! och så ville han diskutera en sak.... grrrrrrrrrrrr jag blir så stressad på honom...

Jag har börjat titta i fönstret varje gång jag ska hämta ÖT på morgonen så att han inte ska vara ute...
Igår kom han då ikapp mej när jag kom tillbaka från postlådan och då ville han diskutera en sak med T och jag sa åt honom att han sover och att jag säger åt T att komma hit ut när han vaknar.... Tror ni att han kunde vänta en timme? nej det kunde han inte, utan han kommer hit och ringer på dörren igen före klockan 10...

Jädrans gubbe!

Så idag har vi varit till Kokkola...:) kom just hem... skönt att komma härifrån!
Snart köper jag en schefär hund som får hoppa på honom varje gång han kommer i närheten!

Nu ska jag göra maten klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0