wedding tickers

Söndag...

Då var det söndag igen...:( usch vad helger kan gå snabbt...:( imorgon är det jobb som väntar och för att jag var ledig i fredags så får jag minsann äta upp det imorgon...! så här i efterhand ångrar man på ett sätt att  man tog ledigt, men vädret var ju så bra :)

Idag så ska vi inte göra något speciellt skulle jag tro... vi skulle behöva dra upp bräden här på våra gångar, för de kommer troligtvis och gräver upp dem imorgon... ÄNTLIGEN skulle jag vilja säga!
Sen så kommer friidrott i tv och det kan man bara inte missa...:) hihi!

Igår kväll trodde jag att jag skulle dö, efter att jag hade tittat på filmen och satt mej vid datorn så började det krampa i magen och det gick inte om hur jag än gjorde... usch det var hemskt och det höll på i över 3 timmar...:( men jag tror jag vet vad det kan bero på....
När jag kollade filmen så hade jag gjort i en skål åt mej tomater, gurka och färsk blomkål... och jag tror att det var blomkålen som är orsaken... och jag åt så mycket av det.... tror jag ska skippa det framöver om jag inte kokar den före!

Nu ska jag försöka väcka liv i min sambo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0