wedding tickers

Slött och bilder!

Idag är det en slö dag, vi har inte gjort ett skit ännu, har legat på terassen och stekt oss men det blev så varmt så det gick inte mera...!

Vi vaknade dock klockan 11.. Kom hem strax vid/efter 2 i natt kommer ej ihåg riktigt vad klockan var...
Roligt hade vi igår.. Men det var för mycket folk för att man ska kunna njuta till max...:(
I onsdags var det mycket bättre, då behövde man inte ropa för att prata med någon och man hörde bra vad andra sa...
Men igår var det värre!

Får se vad vi gör i kväll... H och T skulle komma ut ikväll och de skulle jag vilja träffa för jag har inte sett dem på evigheter...Men varken T eller jag är på hugget att fara ute ikväll...
Men jag tror nog vi cyklar dit en sväng och ser för det är ju som sagt ett år till nästa gång det händer här!

Här är lite bilder från gårdagen, tyvärr inte många och inte så många intressanta... man glömmer ta foton när det är som bäst!

Njut av denna dag!



T på terassen i onsdags..:)

M:s T på terassen i onsdags!




Detta var från onsdagen!




Innebandy på G på fredag, stek hett!




M på Trends terass på fredagen!




M och T på fredag!




Vi här, glada som aldrig förr :P




M och jag i den förbannat långa kön till Netti!




Smockfullt som ni ser!




Botten upp för M!




MIn älskling ser nöjd ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0